Hogere aftersales-efficiency in 1.5m-maatschappij

De nieuwe werkelijkheid die het corona-virus veroorzaakte heeft de processen in het autobedrijf beïnvloed. Geen branche ontkomt er immers aan. Juist nu is het zaak de processen op orde te hebben. Op deze pagina vindt u een uitgebreide uitleg van de Claire Klantcommunicatie module. Deze module heeft alles in zich om het digitale contact met de klant te optimaliseren.

Doel van de Klantcommunicatie module

In 2019 is Claire begonnen met het ontwikkelen van de Klantcommunicatie module, ter aanvulling van het Claire proces. De module maakt het mogelijk om duidelijk en transparant met uw klant te communiceren.
Omdat het een digitale manier van communiceren is, creëert het de mogelijkheid om de social distance met uw klanten te kunnen waarborgen. Door de huidige tijd is dit een onvoorzien concurrentievoordeel. Ondanks de social distance kunt u blijven communiceren met uw klant zonder dat de kwaliteit van de informatie en service daar onder lijdt.
De Klantcommunicatie module is volledig in overeenstemming met het Claire-proces gebouwd om vertragingen op uw werkplek te verminderen.

Voordelen

Transparantie
  • Klanten ontvangen gepersonaliseerde berichten.
  • Klanten krijgen een overzicht van de foto’s en video’s die zijn toegevoegd.
  • De status en details van de interventie worden duidelijk gecommuniceerd.
Digitaal
  • Klanten kunnen op eigen smartphone, pc of tablet akkoord geven op additioneel gevonden werkzaamheden.
  • De resultaten worden direct in Claire getoond.
Aanpasbaar
  • Met een enkele klik kan de receptionist aangeven welke elementen wel en niet zichtbaar zijn voor de klant.
Huisstijl
U kunt uw eigen huisstijl toepassen door het toevoegen van uw:
  • Logo
  • Kleurcode
  • Welkomstfoto
  • Promoties, aanbiedingen etc.

Online Check-in

Als onderdeel van de Klantcommunicatie module biedt de online check-in tool klanten de mogelijkheid om, voorafgaand aan hun afspraak, het overeengekomen werk goed te keuren. Bovendien krijgt de klant automatisch extra activiteiten of acties aangeboden, afhankelijk van het merk, type en leeftijd van de auto. Als de klant de auto komt afleveren, hoeft hij/zij u alleen de autosleutel te overhandigen.

Voordelen

  • Verlaging van de werkdruk bij de receptie.
  • Kansen voor upselling vergroten.
  • Vroegtijdig inzicht krijgen in wat de klant wil.
  • Het werkproces verkorten.
  • Waarborgen van de social distance.
  • Besparen op printkosten.
  • Duidelijke afspraken.

Prijs

€ 59, – excl. btw per locatie per maand*
Inclusief:
  • DMS-connectie
  • Documentatie en support
*Exclusief voor Enterprise licenties




Meer weten? Neem contact met ons op via onderstaand formulier.
Lead Status
Bedrijf*
Voornaam*
Achternaam*
E-mail*
Telefoon
Voer de Captcha in
Herlaad